Tuesday, January 19, 2010

El Nino

Hozzánk is elért az El Nino zápor vagy özönvíz ahogy én látom. Olyan felhő szakadás, villámlás és annyi eső amennyit ritkán látunk. Nem győzzük a vízet az udvaron elvezetni, mert minden lefolyó el van dugulva a sártól, víztől. Itt ha esik az nem egyszerű eső. Mindha trópusi vízőzön lenne csak az a baj, hogy sokáig tart. Ha rajtam mulna és megrendelném, mondjuk naponta vagy két naponként egy - egy órát. Az pont elég lenne lemosni a port és meglocsolni a növényeket. Sajnos az időjárást nem én tervezem. Kár...
Nem is merek elmenni sehova. Ma még Tornádo veszély is volt ami itt Los Angeles környékén nagyon ritka. Itt a Valley-ben jégeső esett és gyönyörű szivárvány volt utána az égen. Ami azt illeti nagyon elszoktunk mi már az ilyen fura vizes hideg időtől. El vagyunk kényeztetve. Emlékszem otthon az ilyesmi meg se kottyant. Mentünk dolgozni a legnagyobb viharban is. Még jó, hogy vettem magamnak egy melegebb eső kabátot, mert itt még télikabátra sem volt szükségem 30 éve.
Hova lett a gyönyörű tavasz ami még a mult héten itt volt. Most még a Vizsláim sem merik az orrukat sem kidugni.
Van pár képem még amivel elszórakozhatok. Most próbálgatok egy új filtert, DFx 2 de még nem egészen értem hogyan is dolgozik. Ha van kedvetek próbáljátok ki, 15 napig ingyen van. Nekem elég komplikáltnak tűnik a Photoshop után de lehet valamit rosszul csinálok, mert a Layer icon nem jelenik meg. Minden esetre jó szórakozás.
Ez egy régebbi kép, még a Descanzo Gardenban készült. Átdolgoztam ezzel a filterrel. Hogy tetszik?

Rocks and Poppy.

Ezen a háttére lett csak más szin rakva. Elég gyorsan és egyszerűen lehet, erre már rájöttem. Itt összeraktam a kettőt de ehhez már a Photoshop-ot kellett használnom.

Mi lenne ha ide költöznénk?

No comments: