Monday, January 11, 2010

Kirándulás.

Olyan szép tavaszi idő volt tegnap és a Jeep-em is megy megint, hogy tettem egy kirándulást az Állatkertbe. Régen nem voltam már kinnt jó volt egy nagyot sétálni. A lényege az egésznek az, hogy sétálok fel s le a dombon kb. 4-5 órát. Jól kis gyakorlat. Közben még fotózni is tudok. Ez a fotózás egy nagyon jó exercise! Épp olyan mintha a nagy súllyal gyalogolnék, mert a camera bizony jó nehéz. Most csak egy lencsét vittem magammal épp ezért, mégis elfáradtam. Láthatjátok az alsó képen milyen szép idő van nálunk. 75 F fok körül volt tegnap. Kellemes a sétára.Az első ahol megálltam megint a Meerkat rész. Szeretem ezeket a kis állatokat. Irtó aranyos pofijuk van, azonkivűl pedig jó fotó alanyok, szépen megállnak egy egy percre. Vártam talán összevesznek, hogy más pózban is tudnám őket lekapni de nem volt szerencsém. Nagyon rendesek voltak élvezték a szép tavaszi napot.A Gorilla részen is kinnt volt az összes. Értelmes állatok nagyon. Ha figyeled őket sok emberi tulajdonságot fedezhetsz fel bennük. Az arc kifejezéseik például rendkívül hasonlóak az emberéhez. Persze itt az állatkertben lévők szerintem elégé unatkoznak is. Mit is lehet ott csinálni minden nap? Csak nézik a tömeget és vajjon mi járhat a fejükben? Valami ilyesmi: Mi a csudát bámultok annyira! Mint például ez itt az alsó képen. Ökölbe szorított kézzel ül, már kezdtem félni valamit hozzánk vág, mint a multkor. Ez a kicsi. Már unalmában fel akart mászni egy ág tetejére de nem tudott rajta megállni végül feladta. Kifejezetten lehetett látni rajta, hogy nagyon unja magát. Végül oda somfordált az anyjához. Egy darabig ült mellette, nem merte megzavarni, de a végén csak odament és hozzá bújt. Ezt egy kicsit átdolgoztam a buzz filterrel:A csimpánz állítólag a legokosabb majom fajta. A baj az, hogy itt az LA Állatkertben nem sok minden van ami az ő értelmüket serkentené. Akár hányszor megyek mind csak ül és bámul. Néha összevesznek így tele vannak sebhelyekkel. Nem csodálom, már csak szórakozásból is verekednek néha szerintem. Od Couple. Érdekes pár.Vad virág:Úgy látszik ez a hörcsög is diétán van!

...a többin még dolgozom...











































No comments: