Saturday, January 30, 2010

A természet csodái.

Ranunculus - egy csunya kis gumó amiből szép szines virág nyíllik. Az egyik legpraktikusabb virág hagyma féle a kertben. Bárhová dugom le szépen kihajt és tavasszal a kert tele van a szinekkel. Ez például egy piros-naracs fajtája amit lefotóztam és próbáltam átfesteni antique stylusban.

Lonely
Ma egész nap a kertben takarítottunk, gyomláltunk, mert a jövő hét végére megint esőt mondanak így kihasználtam az időt, hogy kinnt lehessek és a kertben kapirgáljak. Természetesen a Vizsláim nagy örömére. Nekem nem szabad a kezembe venni a metsző ollót, mert nem tudom a nyírkálást abba hagyni. A szegény guava fámat is jól megkopasztottam ma, remélem szépen kihajt majd újra. Talán jót tesz neki, mert túl kicsik voltak a guava gyümölcsök rajta az idén. Nagyon egészséges a gyomorra. Ananászhoz hasonló íze van. Morzsikát is megörökítettem ahogy figyelmesen néz. Próbált segíteni is, figyelte a mókusokat nehogy zavarjanak. Olyan komolyan csinálja, hogy mindig nevethetnékem van ha ránézek a pofájára. Akkor elszégyenli magát.
Morzsa 2010.

Közben a rózsáimat is újra visszavágtam. Jól eset a mozgás a kellemes időben.



No comments: