Saturday, March 13, 2010

I feel pretty - Jól érzem magam..

Ha jól emlékszem volt egy ilyen szám is otthon. Vegyes érzések vettek körül ezen a héten. Jó hírek, rossz hírek, ünnep, szomorúság, gyász. Ilyenkor mindig kiülök a kertbe megnyugodni vagy elmegyek egy kicsit fotózni a parkba. Elég hűvüs volt így nem maradtam sokáig, inkább otthon a kertben szórakoztam egy keveset. Ott legalább körbe vesznek a hűséges Vizsláim, virágaim, a kis madarak, méhek. Igaz ülni nem nagyon sokat lehet, mert Piri és Morzsa mindjárt nagy örömükben a nyakamba ugranak. Na hiszen!..
A természet csodálatos de sajnos vannak negatív részei is. Pl. tegnap megint előjött az erszényes opossum és megölt vagy 10 galambot. Borzalom! De még haragudni sem tudok rá mivel az a természete hiszen csak állat. De mi van mikor az ember csinál ilyet? Egyre több borzalmas gyilkolást, megerőszakolást lehet hallani a hírekben. Mintha hírtelen elszaporodtak volna ezek az elfuserált embernek nem is mondható szörnyek. Úgy döntöttem, jól érzem magam a természetben a növények között. Ha tehetném lehet kimennék lakni egy szép erdei helyre de ma már ott sem érzi az ember biztonságban magát. Mindegy... talán ezért is fordulok inkább a fotózás, festés és képzelet világhoz. Ott én választhatom meg mit festek, mit hozok létre, milyen szögből fotózok. Ott jól érzem magam!Narancs poppy..Ranunculus pár..Otthon nem láttam ezt a virágot. Gumós , nagyon mutatós és nem kényes azért szeretem. Tavasszal nyíllik.Nasturtium. Paprika virág ahogy otthon hívtuk. Már nyílik. Nagyon jó salátába és a magját is szokták savanyítani. Én még nem próbáltam de a virágot már ettem még nagymamám kertjében Farádon. Emlékszem csípős paprika íze volt. Tele van C vitaminnal.Antique Garden...Morzsa, nagyon elgondolkodott valamin...Piri és Morzsa. Ez a kép a Parkban készült. A kinai cseresznyefák már rügyeznek de még mindig nem nyílnak. A hűvös idő ellenére az emberek kimennek sétálni, pihenni. Most nem volt sok madár csak kacsa, liba és a "Nagy Láb" itt Big Foot-nak hívják. Nem tudom a rendes nevét. Nagyon fújt a szél élveszték a hullámzó vizet.

No comments: