Friday, March 19, 2010

Cseresznye virágzás.

Végre kinyíltak a dísz cseresznye fák a Balboa Parkban. Tegnap kinnt voltam, sétáltam egy jó nagyot Ágival. Nagyon szép idő volt. Talán így a legszebb a tónál, mikor a rózsaszínben pompázó cseresznye virág díszíti a sétányokat. Ezek ázsiai dísz cseresznye fák. Nem hiszem, hogy hoznak termést . A Japánoknál minden iskola és hivatalos épület előtt ültetve vannak. A Japán a növekvő barátság szimboluma képp 1912-ben az USA-nak 3020 Sakura japán virágzó cseresznye fát ajándékozott. Ezekből lett ide Van Nuys-ba is ültetve. Évek óta élek itt és most láttam először virágozni őket, mert mindig később mentem ki pedig gyönyörő látvány és nagyon kellemes és hasznos séta. Többet lennék kinnt ha lenne időm!Ez nagyon világosra sikerült és ezért átfestettem a Photoshoppal és a Buzz filterrel.Ahogy sétáltam a víz mellett észre vettem a Red Tail Hawk-ot(magyarul talán? piros farkú vércse) is, ahogy a magas fenyő tetejére szállt és tudtam róla pár képet készíteni. Olyan magasan volt, hogy alig lehetett a 300mm-es lencsével behozni. Ritkán látni őket bennt a város közepén.Ágival figyeltük sokáig a halászó Anhinga-t is, fogott is pár halat de olyan gyorsan lenyelte, hogy nem sikerült elkapnom a géppel.
Ez a kutyus is nagy érdeklődéssel figyelte az uszkáló kacsákat. Egyszer csak megindult és a gazdája épp hogy csak nem a vízben kötött ki. Én is úgy meglepődtem, hogy még kattintani is elfelejtettem. Nem baj...Nekünk még a szines kacsák is érdekesek. Nemsokára lesznek kicsik is. Már láttam pár tojást. Nem zavarják őket az emberek. A fehéreket nehéz fotózni gyorsan, nem nagyon látszik a toll kirajzolódása. Nagy tisztogatás készült itt a felvételre. Azt hitték Hollywoodból vagyok. Végül is összevesztek...A sirályok sem maradtak el. És ezek a lábak úszásra készültek:Fiatal Anhinga a fán:Szürke Daru, nagyon figyelmesen nézett.

No comments: