Thursday, April 29, 2010

Arboratum séta és Pond idea

Pár képet még lekicsinyítettem amit az Arboratum-ban készítettem mult vasárnap. A héten irtó elfoglalt voltam, mert belekeztem a Jacuzzi átalakításába. Mivel nem használtuk már régen és tele volt eső vízzel, gondoltam csinálok bellőle egy "Pond"-ot, talán magyarul egy kis mocsaras tó. (Nem jut eszembe hogyan mondtuk otthon.) Halas tónak is hívhatjuk de ahhoz túl kicsi, bár ki tudja, lehet még horgászni is fogok benne! Sok munka van még rajta de már beültettem a virágokat: vízi liliom, papirus, vízi ernyő, és vízi nárcis  már van. A Lotusra még várnom kell, mert nem lehet kapni. Túl hideg az idő még hozzá. Van 50 kis szunyog hal is, mert annyi szunyog lárvénk volt, hogy félő megesznek mindannyiunkat.  A West Nile Virust hordozzák. Nem hiszitek el pár órán bellül egy sem maradt bellőlük. Ezek az ici pici kis halak mind felfalták őket! Jópofák...ha közel megyek a vízhez az összes odajön. Tettem még bele 12 aranyhalat is és majd lesz koi, béka és teknős is később csak félek azok meg a halakat eszik majd meg. Remélem nem! Tegnap egy kék szitakötő is megtalálta a vízet. öröm látni, hogy felfedezik rögtön a vízet. Így talán több haszna lesz a Jacuzzinak.
Ma nagyon nagy a szél megint hiába takarítottuk le a faleveleket az egész udvar megint tele van.
Úgy tűnik az idén kertészkedni is fogok sokat. A virágaim nagyon szépek és ültettem paradicsom és paprikát kis dobozokba. Nem mintha kellene, mert itt egész évben van a marketokban, és a Farmra is ki tudok menni frissen szedni csak szórakozás. Morzsika most aztán éjjel nappal őrzi nehogy a mókusunk megrágja!
Vissza a képekhez: ez kilátás a hegyekre ami minket körülvesz itt a Valleyben. Most, hogy sok eső volt és hűvösebb az idő nagyon szép zöld és szines minden.
A vízesés nagyon nyugtató. A nagy séta után leültem egy fél órát pihenni, hallgatni a víz csobogását. A nehéz kamera jól elfáraztott. Sokan jőnnek ide esküvői képeket készíteni. Most is volt egy csoport.  Idilikusan szép csendes hely. Egy kicsit messze van nekem sűrűn ki-ki ruccanni de azért töbször ki fogok menni. 
Gyönyörűek a virágok. A fotókhoz nem volt a legjobb idő, mert a nap nagyon erősen sütött de azért earánylag jók lettek a képek.
Vizi Irisz, ilyet ültettem a Pon-omba:
Columbine:
A Páva sétál az utakon. Olyan mintha egy régi angol faluban lennél. Pávát sajnos nem tarthatok a Vizslák miatt pedig nagyon szépek ahogy sétálnak a virágok között:
A feleség már nem olyan szép szines de érdekes:
Pampas Grass. A kertemben ilyen is volt már de Huncut Vizslám épp a közepébe fészkelte magát mindíg és  letört.
                                     
Ezt átfestettem az Akvis-al, érdekes lett.

No comments: