Friday, April 30, 2010

Föstögetés

Ma a Jacaranda fát nyírtam egy kicsit meg, mert sok vékony száraz ág volt rajta. Szeretek kinnt kapírgálni , ügyetlenkedni a kertben, így legalább a Vizsláim is nagyon boldogok. Segítenek ők is ahol tudnak. Vettem a pár hete egy jó gaj-ág nyírót amivel a magasan lévő ágakat tudom levágni könnyebben. Nem engedem a fiúknak nyírni, mert formályát is szeretnék csinálni nem csak levágni az egészet. Különben is szeretem csinálni. Ez az egész kertészkedés nagyon hasonlít a festéshez. Hol ide, hol odaültetek egy egy szines virágot, levágom a fákat olyan formára, ahogy beillik az egészbe. Ebben a Japánok szerintem a legügyesebbek. Én nagyon de nagyon messze vagyok az ügyességhez de nekem elég. Valószínű egy kertész elájulna a sok, bokor fa láttán ami nálam van. Lassan egész Jungle lesz. 35 évvel ezelőtt, mikor teljesen üres szép zöld fű volt elhatároztam, hogy Jungelt csinálok. Nem telt el pár év és sikerült. Persze a madarak is hozzájárultak az ültetéshez. Annyi fát, bokrot köszönhetek nekik, hogy el sem hiszitek. Elszórják a magot és az kinől! Hihetetlen! Az enyém pedig apró marad, legtöbször ki se csirázik. Nem baj így legalább minden tavasszal  van meglepetés. Most példál Lasponya fát keresek amit otthon nagyon szerettem de itt még nem láttam. Sajnos nem találok sehol kis fát pedig szép virágja is van és a gyümölcs az egyik kedvencem volt gyerekkoromban.
Közben a kertészkedés mellett egy új festő programot próbáltam ki amivel a barátnőm is fest: ArtRage.
Nem sikerült jól a mázolás. Nem vagyok már benne elég ügyes. Ecsettel még csak megyeget valahogy de a computer egérrel kicsit nehézkes. Sokat kellene gyakorolnom hozzá. Minden esetre lett két kép az egyiket feltettem a BetterPhoto.com ra és csodák csodájára tetszett soknak. Egészen meglepett. Olyan kusza absztrak szerű.

Weed Grass:
A másik pedig egy kinnti kemence amit az Arboretumban fotóztam:

Még egyet festegettem ma. California Poppies:

Kiváncsi vagyok nektek hogy tetszik....

No comments: