Monday, May 31, 2010

Bodza virág

Van az udvarunkon egy bodza bokor. Nagyon sokáig nem is tudtam, hogy az épp olyan bokor, mint ami az én nagymamám kertjében volt Farádon.  Igazán nem is figyeltem, mert jelentéktelen kis bokrocska volt évekig a kerítés mellett. Pár évvel ezelőtt az egyik nyáron tele lett virággal, később a bogyókkal ami a termése. Jól emlékszem szegény nagymama sokat szidott minket mikor összekentük a szép tiszta ruhát a lila bodza bogyóval. Állítólag finom teát lehet a virágjából főzni de soha nem próbáltam még ki. Az idén  a sok esőtől egyik napról a másikra tele lett virággal a madarak és méhek nagy örömére.  Le próbáltam őket fotózni de annyira sűrű a bokor, hogy alig lehet látni a képen a madarakat. Addig játszottam a layer lapokkal, hogy ez lett bellőle: Harves-t illetve Aratás címet adtam neki, mert volt rajta vagy száz Wax wing kis madár. Nagy lakomát csaptak! Igyekeztem  régi  féle képet készíteni a fotóból különböző lapok és szinek segítségével.

No comments: