Tuesday, March 22, 2011

Eláztunk!

Olyan eső, vihar volt vasárnap itt Los Angelesben, hogy teljesen eláztunk. A gyönyörű tavaszi idő után jött ez a borzalmas vihar. Jól megtépte a fákat, bokrokat, virágokat pedig olyan szépen kezdtek kihajtani, kizöldűlni. Az eső itt mindig így jön vagy túl sok egyszerre vagy sehol semmi és minden kiég.
A mult héten szépen összetakarított kert ma megint úgy néz ki mintha a Japán Tsunami érte volna el. A pocsolyát is le kellett engednem, mert szegény Koik majdben kiúsztak a medencéből.
Írtam régebben, hogy az állatok előbb megérzik a veszélyt, mint az ember. Mielőtt a Japán földrengés és Tsunami jött már 2 nappal előtte Piri, az öreg vizslám ugatott egész éjjel- nappal megállas nélkül.  Nem tudtam elképzelni mi lett vele. Ha kinnt volt, ha bennt csak ugatott ha nem voltam mellete. Aztán lassan, lassan ahogy az utó földrengések multak és kezdett visszaállni minden a rendes menetre, abba hagyta. Már kezdtem azt gondolni elment az esze is, mert szedte össze az összes játékát mintha a kölykei lettek volna és rakta vagy maga köré vagy biztonságos helyre. Pl a bokorba. Nem vagyok egészen biztos benne, hogy a földrengést érezte-e vagy csak kezd az esze kihagyni, mivel 14 éves lesz nemsokára. Bár másoktól is hallottam, hogy a kutya ugatott napokig. Minden esetre érdekes. Most minden rentben, alszik nyugodtan egész éjjel.

Nem is voltam sehol fotózni, nem mertem itthon hagyni nehogy valami legyen vele míg távol vagyok. Vasárnap óta pedig minden el van ázva és megint nagy esőt, vihart igérnek a hétvégére. Minden tartály már tele van vízzel amit majd locsolásra fogok használni, mert itt a víz olyan drága lassan mint az arany.
Nem volt kedvem sehova menni, csak pár kerti virág képpel szórakoztam és főztem. Ma például "Pot Roast" volt ami írtó finomra sikerűlt.
Nem a hurka amit egy hete csináltam de megfogadtam, hogy soha többet nem fogok! Én még ennyit nem kinlódtam egy étel készítésével sem. Nem lett éppen rossz de én rá se tudok nézni. Az egész ház tele volt a szagával. Betelt egy hét mire ki tudtam szellőztetni utána. Az ilyen nehéz ételek igazán ide Californiába nem valók csak néha eszembe jutnak és akkor nekifogok szórakozásból de jobb lenne ha barkácsolnék inkább!! Mindegy ezt is kipróbáltuk és nem halltunk meg tőle. Azért meg lehet enni és a Vizslák is szeretik. Az a lényeg, nem?
Rózsa utolsó napjai
Hardy Lily
Rózsa közelről
Fantázia


No comments: