Monday, March 7, 2011

Új photoshop

Pár új kép a legújabb CS5 Photoshoppal. Már egész belejöttem bár még kell pár videót átnéznem hozzá. A Russel Brown Tutorial nagyon jó.  A selective - tool a leghasznosabb amivel kijöttek. Sokszor igen nehéz a vékony hajszálakat elválasztani a háttértől amit kicserélünk. Igaz én nem sok portrait képet készítek de azért tudom használni az állatoknál is. Ezen próbáltam ki először egy új háttérrel.
Most nagyon szép idő volt a héten így sokat voltam kinnt. Jó is, mert az ember elgörnyed itt a computer mellett. ...pedig szeretek festeni, rajzolni.
A Pocsoját is kitisztítottam. Érdekes módon nem fagytak meg a Koik és az aranyhalak a hideg vízben. Volt úgy, hogy 40 F. alatt volt a víz hőmérséklete. A kezem majd lefagyott mikor a szökőkút filtert tisztítottam. Sajnos a kis teknőst nem láttam már Október óta. Remélem valahol alszik, hiszen van hova elbújnia a cserepek között. Olvastam, hogy ilyenkor alszanak és csak Március-Április körül jönnek elő. Remélem túl éli a szokatlan hideg telet. Ma ahogy kitisztítottam a filtert olyan ficánkodást csináltak a halak a víz tettején, hogy egész meglepett. Mintha játszottak volna a melegebb tavaszi időben. Aztán a verebek jöttek nagy fürdést rendeztek a csobogó vízben. Mire beszaladtam a cameráért és kijöttem már mind eltünt. De ez mindig így van. Ha kell soha nincs nálam a gép, sajnos.

Meerkar, ez eredeti a kamerából:
Pelikán
Lion portrait
Magnólia
Bergenia

No comments: