Monday, April 4, 2011

Pipacs

Kertészkedtünk egy kicsit. A paradicsom és paprika palánták mellé még vettem két cserép pipacsot is. Nagyon jó fotózni, szép képeslapokat lehet készíteni a photoshoppal. Kicsit fujdogált a szél így gyors shutter speed-el fotóztam a piros pipacsomat.
Minden virág között talán a pipacs a legkedvesebb nekem. Sokat szedtünk kislánykoromban Győrben még postásapuval a mezőn. Buzavirágot is de azt itt nem nagyon láttam még. Persze ez egy más fajtája az otthoni mezei pipacsnak, gyengébb és több szinben virágzik. Ilyen tavaszi hűvösebb időben nyíllik itt. Sajnos később már nem.

Suncatcher
Pop Over
Poppy

Last Dance - Utolsó Tánc
Poppy Art

Az iIdian Hawthorn bokor is most virágzik. Tavaly nagy igyekezetemben megnyírtam és nekem nem szabad ollóhoz nyúlni, mert nem marad semmi a bokorból amit nyírok. Ki is száradt három, csak ez az egy élte túl az én vagdosásomat. Nagyon nagy volt már több mint 20 éves, lehet azért nem maradt meg. De ez az egy szépen kihaljtott és millió kis rózsaszín virágja van. Nincs nagy illata de a méhecskék szeretik, nem sok víz kell neki. Mutatós bokor főleg mikor nyíllik. Ez az egy méh érdekes volt nem sárga hanem fehér szőrök voltak a hátán. Nem tudom milyen fajta de egészen más mint a többi sárga. Persze lehet megőszült a sok munkában!
Bee
Indian Hawthorn
Végül Pisti Álmairól is sikerült egy kép ahogy karikázik a Nebula között:

No comments: