Wednesday, June 29, 2011

Nyári képek

Pár új kép, mert nem sokat volt időm fotózni vagy rajzolni. Kint voltam a tengerparton Venice-nél. Szép idő volt nem túl meleg, jó fotós. Rentgeteg ember volt. Sajnos az első pár nagy hullám után az egész lencsém foltos lett. Nem is vettem észre csak mikor már itthon leszedtem a képeket. Sok kattintás semmiért, pedig némelyik nagyon jól sikerült. Nem baj legalább sétáltam egy nagyot, megáztattam a lábam és le is sültem. Most hét végén pedig a Július 4-i ünnep lesz 3 napig így megint nem tudok menni, mert mindenhol rentgeteg ember van, nagy tűzijáték, amitől Morzsa áltában megbolondul.  Ilyenkor nem is lehet fotózni és ki kiváncsi a tömegre? Én nem az biztos. Talán majd felülök a ház tetejére és onnan tudok pár képet készíteni a tűzijátékról az állvánnyal.


A fantáziám megint kalandozott és ez lett bellőle:
Szines világ a Venice Beach-en:

Ez egy szomorú sirály, nagy érdeklődéssel figyelt valamit.
Pár kagyló:
A pocsojám is szépen gyarapszik. Hoztam még bele 5 kis Koi halat és 4 hatalmas vizi csigát ami az algát eszi. Ezok írtó jó pofák, olyan nagyok, mint az öklöm. Már annyi tojást raktak, hogy lesz bellőlük száz is ha kikelnek. Szép rózsaszínű tojások fürtökben lógnak a nád és a pocsoja falán. A halak még nem bántjág őket. Kiváncsi leszek mi lesz bellőlük, irtó érdekes az állat és növény világ. Már ebben a kis pocsojában is milyen szépen kialakult a természetes élet kör.
 Itt épp leapadt a víz. Nem mertem még feltőlteni, mert azt olvastam, hogy a tojásoknak nem szabad vízesnek lenni. Azért később feltöltöttem. Nagyon hamar párolog a víz a melegekben.

A Koi halak ha beteszem az ujjam a vízbe jönnek és bekapják. Még szerencse, hogy nincs foguk!! Jó látni, hogy szelídek, nem félnek. Morzsát még nem tudtam megtanítani, hogy figyelje őket de lehet jobb is, mert még kihalászná őket! Ez a két kegnagyobb Koi-m és a legszelídebb is:
Flame Skimmer - szitakötő. Jött látogatóba a pocsojához.

No comments: