Wednesday, August 31, 2011

Pár új kép...

Előszedve a régebben készített képeket elszórakoztam velük egy kicsit. Túl meleg van kinnt, 105-107 F fok,  Sokkal kellemesebb a hűvös szobában az új komputer székemen ülve (nagyon kényelmes!) rajzolgatni.
Ez a két alábbi kép tőlünk északra Santa Barbara felé készült. Ilyen szép sima mező féle dimbes dombos a táj. Nem hiába hívják ezt a Big Valley-nek ahogy a film is készült róla. Barbara Stanwyck, Linda Evans és a magyar származásu Lee Major játszott benne. Sokat néztem a sorozatot mikor ide jöttünk. Milyen más is volt még akkor az idő! Az emberek kedvesek, mosolygósak voltak ami nekem furcsa is volt. Mind ez a 70 években. A film persze még előbb játszódott de ma már olyan mintha az soha meg sem történt volna. Akkor még sokkal közelebbnek tünt.
Gentle hills- Lankás dombok
Lonely - Egyedül
Devil's Land..itt egy kicsit elengedtem a fantáziámat.
Én és az árnyékom
Veronica first love. Ez a neve a virágnak.
Ikrek a pocsolyából
Pillango a Guava bokron.
Díjnyertes pókom
Újra kimentem pár képet készíteni a pasadena-i bírósági kertbe, mert árnyékot kellett fotózni.
Ez az egyik torony.
Ez talán jó lett az árnyék feladatra.
 Folyosó
Árnyék helyett inkább a víztükör volt érdekes a szökőkútban.
Belső mennyezet
A kert

No comments: