Saturday, August 13, 2011

Kerti lények és növények.

Még mindig nem volt időm elmenni fotózni, így itt a hátsó udvarban keresek, kutatok hátha van valami új, mert ki tud meglenni kattintgatás nélkül? Már nevetnek rajtam, hogy Morzsával együtt a bogarászunk. Lepkéket kergetünk de nem áll meg egy sem. Persze nem csodálom, Morzsa néha begurul és oda-oda kap. A legyet elkapja de a lepke elröppen. Jókat nevetek rajta, olyan pofákat vág hozzá.
Most felfedezte, hogy érik a füge. A házi mókusunk mutatta meg neki és néha le le dob neki egyet a fáról de közben rájött, hogy vannak az alsó ágon is finom érett fügék így őfelsége neki állt szedegetni. Maszat szokta ezt régen csinálni. Morzsát most fogyasztom, mert nagyon elhízott a sok semmit tevésben vadász kutya létére, és így pótólja ki az ételt amit adok neki. Már sokkal jobb kondiban van, mint pár hónappal ezelőtt aminek nagyon örülök. Nem vagyok híve a kövérségnek!
Ma találtam egy új pókot nappal amihez nem kellett a zseblámpa. Aránylag jó lett a kép de mikor közelebb mentem hozzá gyorsan elvonult. Biztos hozzáértem a hálóhoz.


A Jacaranda fán is van még virág a nagy hőség ellenére.
Egy antique képeslap is készült a képből:

Szegény Mocking bird - talán rigó fajta magyarul - nagyon rossz napja lehetett, mert irtó kócos. 
Reggel a nyílló vizi liliomom. Most nagyon szépen virágzik és a halak sem bántják.
Ez később délben kinyitva a vízesés alatt:


No comments: