Monday, December 5, 2011

Decembert írunk...

Eljött az év vége, Decembert írunk. Californiába is beköszöntött a hideg és én megfagyok. Brrrrr....a Morzsikával együtt! Nem vagyunk hozzá szokva ehhez, egyre jobban kezd az otthoni ékhajlatra hasonlítani aminek nem nagyon örülök, jobban szeretem a kellemes meleg napokat. Nem is volt igazán ősz sem, mert a hideg szél a végre szépen szinesedő, sárguló leveleket gyorsan lefújta. Még szerencse megörökítettem pár képen. Így nézett ki még a mult héten. Szép tiszta kék ég, aranyba borított fák. Ma már majdnem kopasz.










Los Angelesben egy részén most áram sincs olyan szél vihar volt a héten. Volt ahhol 80-90 miles óránkénti sebességgel fújt. Kiborította a fákat és ledöntötte a villany oszlopokat. Közben pedig még hideg is van. Nekünk szerencsénk volt idáig csak pár ág jött le. Kicsit féltem, hogy elől a fa a házra dől és épp alatta alszunk éjjel. Szép a tél is ha esik a hó de én maradok a napsüés mellett ha van választásom.

No comments: