Tuesday, December 13, 2011

Mit hozz a Mikulás?

...vagy Mikulás néni magának!
Kis pocket-zseb kamerát próbálgatok. Szeretnék egyet ami mindig a táskában van és nem nehéz. A 40D nagyon húzza a vállam felesleges cipelni mindenhová, viszont sokszor kellene és a gép nincs nálam. A telefon felújítás helyett inkább egy kis kamerát keresek. Nem tudom még, hogy melyiket tartom meg de egy Canon SX 230 Hs-t már felvettem a Costco-nál, most próbálgatom. A másik útban van talán a hét végén az is itt lesz. Az is Canon de az SX 30 IS  amiben nagyobb a zoom.
Itt van pár kép, éppen nem művészi csak amolyan snap shot féle de azért lehet látni milyen képeket készít a kis gép.

Ezek pedig ma kélszültek a kocsiból, ahogy mentünk Nimróddal vásárolni. Ő fotózótt. Szép felhők voltal a tegnapi nagy eső után de azért hideg volt,  Morzsa még a nagykabátot is felvette!
A freeway-en:
Aránylag szép tiszták, élesek a képek. Nem kell javítgatni.
A videó viszont nagyon jó. A szine és élessége kitűnő, csak én ne mozognék vele olyan gyorsan! Talán ez a pocsolyáról jó lett, itt én nem mozogtam csak a Koik úszkáltak.  Még meg kell szokni a pici kamerát.
Ez a kis SX 230 HS jó de nem egészen. A flash illetve vaku olyan helyen van, hogy az ujjam állandóan eltakarja és nem nyíllik fel. Persze lehet, hogy ezt meg kell szokni, mert úgy látom a kis gépeknél általában a bal sarokban helyezték én meg épp ott fogom. Még szerencse, hogy van 3 hónapom visszavinni miután kipróbálgattam és eldöntöttem melyik lesz a jó. A Canon-on kivül a Nikon S8200 is érdekel. Nagyon jó vélemény van róla a fotósok között. Lehet azt is kipróbálom.

No comments: