Friday, April 27, 2012

Bolondos Április

Az idei Április igazán olyan bolondos , mint ahogy mondani szoktuk otthon. A változatos időjárás, egyik nap kánikula, másik nap télikabát. Pedig én már elraktam a téli takarókat és nem vagyok hajlandó elővenni.

Azért volt pár szép csendes, kellemes nap is amikor ki tudtam menni a kertbe fotózni. Sok kis madár jött az idén látogatóba talán épp a bolondos időjárás miatt. Szines, szép sárga, piros, kék madarak. Némelyik olyan kicsi, hogy alig lehet észrevenni csak hallom a csicsergést.
A Hawk is visszajött aminek örülök is meg nem is, mert a kis madarakra vadászik. Tegnap épp a mocking bird fiókákat vitte el a fészekből sajnos. De ez a természet, nem lehet beleszólni. A kert szépen zöldül a sok esőtől, a virágok nyílnak. Nem sokat kell dolgozni rajta a természet elintézi a kertészkedést is. Csak a füvet kell nyírni a fákat a szél letördeli. Igaz hozhatnék pár kecskét a fűnyíró helyett de az már egy kicsit túlzás lenne! Nem hiszem, hogy Morzsának tetszene bár ki tudja nagyon egyedül van az udvaron mióta a mókusok is megritkultak. Azért fotóztam pár madarat és virágot ami nyíllik most.





 Ilyen kis legyekre vadászok. Szeretném elkapni élesen de idáig még ez volt a legjobb. A mérete kb. 5 milliméter és a levegőben villámgyorsan repked.




 A házi keselyű. Még nem sikerült egy igazán jó képet készíteni róla.

 Egy baby mantiszt találtam a képen a virág tetején. . Szabad szemel nem is láttam olyan pici volt.



Ez a macska esik bele a Pocsolyámba mindig . Halászni jár oda de szerencséje még nem volt hál Istennek! Azóta már bekerítettem hálóval a pocsolyát, mert nagyon belejött a halászásba!


 Morzsika őrzi a kertet.


A citrom fa is virágzik.


Ezek lennének a legújabb képeim amit a kertban készítettem. Ez az utolsó a Pomegránát fa virága. Nagyon szép és a gyümölcs nagyon egészséges. Az idén úgy látszik jó termés lesz, mert a fa tele van virággal. Hacsak le nem fagy, mert a bolondos Áprilisnak még nincs vége.






No comments: