Sunday, May 13, 2012

Boldog Anyáknapját!

Those were the days, my friend 
We thought they'd never end....    Azok a szép napok...

Ma hallottam a rádióban. Ilyenkor mindig visszaemlékezek azokra a szép napokra. Sok-sok szép nap volt az életemben de a legszebb két nap amikor a fiaim születtek. Velük lett értelme mindennek. Talán minden anya így gondolkodik, nem tudom.
Voltak olyan pillanatok az életemben amit soha nem felejtek el. Jók is rosszak is de az ember azokra emlékszik a legszivesebben ami kedves a szívének. Ilyenkor eszembe jutnak, kavarognak a fejembem ( azért nem vagyok még kuku) fel fel villanva az emlékek, mintha ma lett volna.  Sok, sok emlék...mint például ez a rózsa amit  nagyon régen ültettem. Azóta már benőtte körülötte a többi virág, bokor és még mindig nyíllik. Kár, hogy az illatát nem tudom ide feltenni.
A Hortenzia az egyik kedvenc virágom. Sajnos már ültettem jó pár bokorral és soha nem maradt meg egy szezonnál tovább. Talán a homokos talaj miatt. Ezt most vettem egy nagy cseréppel, remélem kitart legalább egy évig.

Morzsa a nyelvét nyujtogatja rám. Nagyon elege van a fotózásból, menjünk inkább vadászni!

No comments: