Monday, May 21, 2012

Huntington library képek

Tegnap végre újra ki tudtam menni a Huntington Library parkba. Most újjították fel a régi Japán kertet is. A többi része olyan mint volt. Nagyon sokan voltak és a nap erősen sütött de azért sikerült pár jó kép. Sajnos én mindig a legrosszabb időben tudok menni. A park is csak 9-kor nyit és 4-ig van nyitva így nem a legjobbak a fények ha a nap erős. Már eleve úgy indult, hogy a telefont a jeepben felejtettem, visszamenni fél mile, utána pedig az ívó vízemet felejtettem a kocsiban. Azért már nem mentem vissza így a túra végén mire az elejéhez értem ahhol italt árultnak, már azt hittem meghalok. Ráadásul máskép mentem, mint szoktam, hátulról kezdve ahol hűvös árnyékos és így a végén visszafelé a deserten kellett jönnöm a kaktuszok között. Ott még jobban meleg volt, a nap égetett a homokos talajon a millió kaktusz között! Úgy elfáradtam, hogy a végén a finom hideg jeges tea csak lecsúszott egy pillanat alatt. De mikor hazaértem most meg kiszálva a Jeepből az új lencsét elejtettem az aszfaltra. Még szerencse, hogy egy tokban volt és nem lett semmi baja. Ez is ritka!!!
Egyenlőre csak pár kép a Cosmos nevű virágról és egy kis lepkéről amit még az elején volt erőm kergetni. Az igazság az nem is nagyon láttam más lepkét esetleg még a kis fehéret. Méh az sok volt.







A Kínai Kert felé menve:

 Ilyen piros kalapos nénik lila ruhában csoszogtak a Kinai kert felé. Valami féle club tagok az angol divatot utánozva. Jópofák voltak!




 Nem csak én fotózok. A Parkban nyüzsögnek a fotósok.
 Az építkezés nagyon tetszik nekem.
Ez már a Japán kertben a Moon - Hold híd. (Majd ide még teszek fel képet később.)
Egy fél óráig kerestem ezt a hatalmas varangyos békát miután hallottam a hangját. Először azt hittem valaki egy mélyhangú kürtöt fúj. Nagyon hangos volt. Ilyen 3 béka van most is a pocsolyámban de még nincs kifejlődve. Tavaly két nap alatt eltünt mind a kettő. Az idén kiváncsi leszek megmaradnak-e, mert háló van a pocsolya körül. 
Végre egy szitakötő leszállt. Olyan gyorsan cikkáznak, hogy képtelen vagyok lekapni őket.
 Egy szép kis madár de ez már a desert kertben. Irtó melege volt még neki is!

Itthon a Solar eclips várt amit el is felejtettem már. A 4 órás gyaloglás után már nem sok kedvem volt fotózgatni a napot. Nem nagyon kisérleteztem vele csak a heggesztő állarcon keresztül kaptam le párszor, hogy az is meglegyen. Ezért lett zöld a szine. Az első a teljes kép a kissebb lencsével míg az utolsó kettő a 300 mm lencsével lett behozva. Kézben tartottam a heggesztő állarc mögött. A teljes napfogyatkozást már nem volt türelmem megvárni.



A Kinai Kert egy része:

No comments: