Thursday, May 31, 2012

Pocsolya események

A Pond illetve pocsolya amit a jacuzzi - ból csináltam nagyon szép természetes lett. Most, hogy beállt a melegebb idő már minden feléledt megint. A vizí irisz kinyílt, sok szép virágot hozott. A nád amit levágtam tavaly megint kihajtott de bambuszt még nem láttam rajta. Kiváncsi vagyok az idén lessz-e.
Az újság tegnap egy helyues kis froglet illetve béka szülött volt. Nem tudom, hogyan nevezik magyarul amikor még a farka is meg van de már egeszen békának néz ki. Bull frog itt angolul  ilyenkor pedig toadlet or froglet. A lili levél alatt bujkált a koik ellen, mert a nagy koi azt hitte az ő reggelije, be akarta kapni a lábát. Nem sikerült neki de tegnap óta ma még nem láttam így nem vagyok biztos benne, hogy lenyelte-e vagy nem később. Elég nagy volt már, kb. 2-3 inches talán nem tudta lenyelni. Szerencsére csináltam róla képet, így az is meg van emléknek.



A Liliom még nem nyillik de szépen hajtanak a levelei. A papiruszt viszont ki kellett ritkítanom, mert nagyon elszaporodott. Azért  minden évben megújjul a kert hiába szárad ki a nyáron. Pedig én alig kertészkedek, hagyom had nőljön minden ahogy akar. Csodálatos a természet! Annyi kis madár, fecske van az idén amit még soha itt nem láttam. Bogár viszont nincs.





No comments: