Saturday, June 30, 2012

Sikerült és nem sikerült képek

Tulajdon képpen a számomra minden fotó érdekes és kincs. Megörökíteni a pillanatot nem semmi. Mikor egy egy fotó sétáról hazajövök és nézegetem a képeimet visszaemlékezek arra a pillanatra mikor kattintgattam. A természet csodálatos. Legyen az növény vagy állat mindig találni lehet új, érdekes alanyokat fotózni. Sokszor nem sikerül a legjobban, mint pl ez a fehér Egre, illetve magyarul Kocsak (most tudtam meg a nevét, én Daru-nak gondoltam) amelyiket nagyon nehéz úgy elkapni, hogy a tollai is látszódjanak és éles is legyen a kép. Persze ahhoz közel kell, hogy legyen, mert a 300-as zoom lencsém sem elég nagy és általában messze vannak. A parkban néha szelídebbek így közelebb tudok menni. Nem lettek a legélesebbek, ezért egy kicsit át kellett dolgoznom őket. 



A pocsolya vízcsepjei a liliom levelein. 


Papirus:
 A Gladiolus illetve Kardvirág is kezd nyílni a kertben.

 Egy méhecske aki megtalálta a mézes köcsögöt a Cala lily belsejében:

Egy légy a tömegből:

Szépek az idén a vizi liliomok a pocsolyában...

 ...és a végén Art lett bellőle...


No comments: