Tuesday, July 24, 2012

Egy kis tengeri levegő...

..soha nem árt!
    Vasárnap kikocsikáztam a tengerhez párat kattintgatni. Mivel a völgyben lakunk így először át kellett hajtanom a nagy hegyeken ami a Valley-t körbe veszi. Kacskaringós meredek hegyi út de a Jeep jól bírta. Túl gyorsan nem lehet hajtani, mert a kanyarok egymásba érnek, én meg nem vagyok verseny autós. Olyan keskeny út, hogy ha nem vigyázol neki mész a szembe lévőnek. A hegy oldaláról pedig a kövek gurulnak le arra is vigyázni kell. Megállni sem nagyon lehet. Mindig gondoltam jön egy jobb hely de a végén mind elhalasztottam. Videót sem készítettem itt, mert sok látni való azért nincs, csak a zöld bokrok és hatalmas kövek a hegyeken. Néhol egy-egy ház el-eldugva a hegyek között. Érdekes lehet itt lakni csak az a baj, hogy begyulladnak a hegyek, mint pár éve is és akkor szalad mindenki. Drága házak, nagy telkekkel.
Leértem a tengerhez Oxnard előtt. Onnan visszafelé Malibu felé hajtottam de nagyon sokan voltak mivel 90 fok  felett volt a hőmérséklet a városban. Itt a tengernél már kellemesebb, 70 fok van
    A kis kamera videójával készítettem pár kis videót, hogy lássátok milyen is erre de nagyon nehés az ablak üvegen keresztűl. Nem fokuszol elég jól, mivel az üveg is piszkos hiába mosom le. Azonkivül a kormányon egy kézben tartom a kamerát és vigyáznom is kell nehogy összekoccanjak valakivel. Nagyon sok motoros  volt az úton. Harley-kal, és verseny motorokkal cikkáztak a kocsik között ami magában is veszélyes,  sok baleset van bellőle. Így a videók nem a legjobbak de azért lehet látni. Néha el, el kacsáztam a kezemmel a kormányon tartva a kamerát.
A házak itt drágák, még a legrosszabb részeken is. Nem beszélve a Colony és Malibu gazdag negyedében. De nem nagyon lehet látni, csak helikopterről annyira el vannak dugva a gatek és fák, bokrok között. Sok szinész is lakik itt. Persze azoknak privát beach van. Nem is tudom be lehet-e oda menni másnak is. Még nem próbáltam, annyira nem érdekel.
A tenger viszont csodálatos. Gyönyörű kék víz amíg szemed ellát. A háttérben Malibu és Santa Monica hegyoldalon a szép házakkal. Santa Monica felé tovább pedig a Getty villa.
Okay, nem firkálok tőbbet inkább felrakom a képeket. Ha láttok helyesírási hibát, elnézést de már nem vagyok olyan jó, sokszor elfelejtem hogyan kell helyesen írni a szavakat. Irjátok meg nyugodtan és kijavítom.

Getty Villa
Neptune Crab restaurant, vendéglő féle ahol halat, rákot tálalnak. A Harley motorosok kedvenc helye. Nem tudtam közelebb menni, mert egy rendőr elállta az utat és figyelte őket.  Sokszor előfordul az összekapás. 


Nem voltak nagy hullámok de azért szépek. 





Itt már útban hazafelé a Santa Monica freewayen. Sokan voltak a kocsik hosszan álltak ha látjátok . Beletelt fél órába mire a 101-ról át tudtam menni a 405-ra ami visz át a hegyeken. Ráadásul most javítják, úgy hogy ez a nagy forgalom minden napos itt. 

Sajnos a többi videot nem tudom felteni, nem fogadja el a Blog. Nem tudom miért. Nem baj nem lettek úgy sem nagyon jók bár többet lehet látni a tájból, mint ezeken.
Itt már a tenger amennyire el tudtam fordulni vezetés közben a kamerával. Nem könnyű még gyakorolni kell!


A freeway-en:

No comments: