Wednesday, August 15, 2012

Nagy szárazság


Sajnos a kert már majdnem kiszáradt. A levelek hullanak a nagy hőségtől. Már két hete 100 fokon fellül van a meleg. Alig birjuk.
Felállítottam az új 700 gallonos tartájt amit a halaknak szántam de vettem hozzá egy kis pumpát filterrel és nagyon jó benne ülni, napozni amíg ilyen kánikula van. Szép tiszta a víz, jól lehűti az embert. Igaz sajnos úszni nem lehet benne, mert kicsi de felfrissítí az embert ebben a hőségben. Később majd mehetnek a halak bele. Ők ráérnek. Már sokszor megbántam, hogy nem építettünk egy uszómedencét mikor ide költöztünk. Van előnye és hátránya is mivel a víz Californiában méreg drága. Nagyon sokan fel se töltik hiába van medence az udvaron
A nagy melegben még a bogarak is eltűntek és a szitakötők sem nagyon találnak ide. Mindössze kettőt láttam az idén. Azokat minden oldalról lefotóztam de több nem jött.
Ebben a melegben semmi kedvem nem volt sehova menni fotózni így örültem a látogatásuknak. Úgy is az Olympiát néztük egész nap. Nagy örömünkre az USA vitte a pálmát de a kis Magyarország is nagyon jól szerepelt! A népességhez képest kitűnő eredményt értek el. Gratulálunk!
Egyedül a halak élvezték a meleget, nekik meg se kottyant!




Ez a pár kép sikerült a szitakötőkről, mert nem tudok közelebb menni, rögtön elszállnak.




Ez nagyon aranyosan "mosolyog"

Morzsa is csak néha merészkedik ki az udvarra, inkább bennt fekszik a hűvösön pedig neki is tettem egy kis medencét ki lubickolni.






No comments: