Friday, November 9, 2012

Bejött a hideg idő.

A mult héten a nagy melegről írtam, ma pedig olyan hideg volt, hogy fel kellett venni a kabátot és a csizmát is estére. Itt mi ha 60 F. alá megy már megfagyunk, legalább is én. A hegyekben már kicsit havazott is. Minden változik az utóbbi években. Lassan oda jutunk, hogy 4 évszak lesz Californiában, mint otthon volt. De még mindig nem panaszkodhatunk, mert a Keleti parton a nagy vihar  nemcsak elvitte a házakat hanem utána még eső, havazás és csont repesztő hideg is jött. Ilyenkor mindig örülök, hogy itt kötöttünk ki Californiában nem pedig New Yorkban. Igaz Texasból először oda mentünk, de nem tetszett. Onnan egyenesen ide Californiába kocsikáztunk szerencsénkre. Azóta is itt vagyunk...

Ez a kép a városi zöld vad papagályokról készült. Sokszor csapatostúl repkednek a kert felett nagy ricsajjal.
Általában a pálma fa gyümölcsét, magját eszik. Ők is a meleget szeretik. A nagy hőségben szidjuk a meleget,  de én inkább azt választom.

A napokban a képeket kicsinyítgettem le, de olyan sokáig tart, hogy még mindig nem vagyok vele kész egészen. Náhány a múltkori állatkerti képekből:



Vajjon ez  a gorilla min gondolkodott el ilyen mélyen?


Pár kép még az Arburatumból:


Míg én ezzel a nagy lencsével szórakoztam, Nimród fiam pár nagyon jó képet készített a kis Canon SX230 géppel. Még engem is megörökített. Ilyenkor megfordul a fejemben, mi a csudának cipelem én ezt a nagy gépet ? 





Lassan készülődünk az ünnepekre is ami most sorjában fog jönni megint. A jövő héten az én születés napom aminek nem nagyon örülök, mert minden évben csak öregebb és öregebb lesz az ember. Nem szeretem az elmúlást. A fotózás ezért jó, mert vissza tudjuk nézni az elmúlt időket. Már a rossz képeket is megtartom magunkról, mert rájöttem, hogy pár év elteltével minden sokkal szebbnek látszik ha újra elővesszük a fotókat. Kezembe került pár régi kép is a napokban. Lassan már nem is emlékszünk az arcokra.
Nagyapám Lackóval : 
 Vera és én, de régen is volt! Igaz sem volt...

No comments: