Friday, November 16, 2012

Modern Madonna

Ez a cime ennek a kép kreációmnak. Néha rám jön a rajzolás és akkor nem lehet leállítani. Ezt most az új Samsung Galacy Note 2 telefonommal rajzoltam. Nagyon jó kis telefon-computer egyben. Tudok mindent keresni az interneten, telefonálni és még a rajzolási mániámat is kiélhetem mikor rámjön. Nimród fiam beszélt rá a becserélésre, de nagyon megérte. Olyan, mintha a computer mindig kéznél lenne. Nem nagy elfér a zsebben, bár nagyobb mint az eddigi telefonok. Az  Ipad-nél viszont kisebb, nem kell azt a nagy dolgot cipelni! Video és kamera is van rajta. Jó HD képeket lehet vele kattintgatni.
Nekem az extra dolgok közül a ceruza tetszik rajta a legjobban. Írhatok vele magyarul is, rajzolni, festeni is tudok, bele van építve csak elő kell húzni. Gyors, nem kell perceket várni mire megtalál valamit az interneten. Egyszóval nagyon meg vagyok elégedve, ajánlom. Lehet vele szórakozni.
Vissza a Madonnára: A photoshoppal persze átvariáltam de az eredeti kép az S-Pennel lett rajzolva.



No comments: