Friday, November 23, 2012

Ezt is megértem,

..nyugdijas lettem, Senor Citizen, ahogy a Nimrod fiam mondja és cukkol vele.  Igaz még a nyugdíj nincs elintézve csak jövöre de már kaphatnék ha akarnék de nem kell azt annyitra sürgetni! Ha úgy nézem tulajdonképpen még örülök is hiszen ellavíroztam idáig egész 65 évig. Soha nem hittem, hogy egyszer ez is eljön. Az ember míg fiatal nem is gondol rá csak egyszer a nyakába zúdul. Nem vagyok rosszul inkább hálás vagyok a családomnak és szeretteimnek, hogy kibírták velem ilyen hosszú ideig és remélem még egy pár 10-20 évet el tudok lötyögni itt ebben a testben is, hogy segítsek nekik. Azért írom lötyögni, mert ilyenkor már lassan kezd még az ember agya is ide-oda lötyögni ahogy öregszik. Sajnos. Sokszor azon veszem észre magam, hogy ide oda kapok, mert még ezt is, azt is meg akarok csinálni de az idő borzalmas gyorsan rohan és semmire nem elég.
Az idén a Hálaadás, Thanksgiving Ünnepére esett a születés napom így épp jól jött ki. Hálás is vagyok mindenért, mert mikor otthonról kijöttem (nagy merészség volt) el nem tudtam képzelni mi lesz velem. Nagyon szép volt a 2 éves nyaralás Olaszban, nem felejtem el soha de az igazi komoly élet már itt kezdődött mikor egy fillér nélkül értem ide az USA-ba. Nem is volt az olyan könnyű ahogy visszanézek. Mégis szép idők...szép emlékek. Ezt már senki el nem veheti és ez a lényeg!
Tegnap azért egy jó nagy pulykát sütöttem amolyan eredeti amerikai receptel ahogy régen készítettem. Semmi különleges, semmi fancy. Az egyetlen új dolog volt a receptben, hogy egy kanna sört öntöttem alá, ha már mi nem is iszunk legalább igyon a pulyka, nem? El is lazított tőle, nagyon finom szaftos, puha lett. A gravy, krumpli puré, dinsztelt káposzta és a finom cranberry szósz jól illett mellé. Svéd barack pezsgőt ittunk mellé ami nem alkoholos. Igazán fenséges vacsora volt. A kis kamerával le is fotóztuk. Sütnöm nem kellett mivel én voltam az ünnepelt és a fiúk hoztak egy nagyon finom csoki tortát a Porto's cukrázdából. Nemcsak finom de nagyon szép is volt!

Thanksgiving Dinner:

Happy Birthday Anyád! Anyád az én vagyok, mert mivel ők már itt szüllettek és így halloták a végén rajtam maradt : Anyád.
A becsiccsentett Pulyka:





Okay, jöhet a következő 20 év.....

No comments: