Monday, January 7, 2013

Fehér Pelikán

Hétfőn megálltam a Balboa parkban a tónál pár képet készíteni és nagy meglepetésemre volt pár fehér pelikán is. Még soha nem láttam őket itt bennt a völgyben csak a tengernél. Lett egy-két jó kép, csak a gyors fokuszolással nem megyek semmire ezzel az új nagy lencsével. Lehet én csinálok valamit rosszul de nem hiszem, talán hibás és be kellene küldenem vagy elvinnem a Canonhoz. Már régen kinlódok vele de elég messze vannak és hétköznap nem nagyon érek rá pedig meg kellene nézetnem. A régi nem "L" 70-300mm - es lencsém gyorsan befokuszolta az automatával a repülő madarakat, ez olyan lassu, hogy egyetlen éles kép sem lett így. Mindenki dicséri milyen jó gyors és éles de nem az enyém! Egyáltalán nem találja meg a repülő madarat az égen. Valami nem stimmel! A manual fokusz jó és a képek szépek ha én állítom be de sajnos a madarak repülés közben nem állnak meg arra várni.








 Itt a sirály is aránylag éles lett pedig nem is őrá fokuszoltam
 Ez sem olyan éles, mint szeretném. A lencse nem reagál elég gyorsan.
 Még ez aránylag jó lett de lehetne élesebb is.
 A repülőt hamarabb elkapta a lencse. Talán azért, mert egy irányba ment és nem volt szárny mozgás.










No comments: