Wednesday, January 2, 2013

Tournament of Roses

Mint minden évben az idén is új év napján Pasadena-ban megrendezték a Tournament of Roses Parade-t. Így ünneplik az Új Évet itt Californiában. Először 1890 Január 1-én vonultak fel a virággal borított Float-ok.ű Zenekarok, lovasok.
Régen mikor a fiúk kicsik voltak mindig néztük a TV-ben Új Év reggelén. Ki nem mentünk, mert borzalmas sokan vannak és sokan még éjhjel is ott alszanak, hogy jó helyet foglaljanak le. Nekem ez azért től sok. Inkább nézem a kényelmes fotelban a TV előtt.  Tegnap valahogy el voltam foglalva és nem néztem meg. Hosszú ideig készítik, csodálatos szép virágokból rakják össze a float-okat. Általában a kerületi városok és egyetemek, parkok  vonultatnak fel gyönyörű készítményeket. Nem tudom hogyan  mondjam magyarul a float-ot. Minden munka ami bele van téve ingyen van, nem kapnak pénzt érte csak úgy mint annak idején otthon a társadalmi munka. Csak éppen ez nem kötelező. királynő választás is van.  Nagyon szép.
Végül 2 óra felé elkészültem és kimentem Pasade-nába a kiállított Float-okat megnézni. Nagyon nagy tömeg volt még ott is pedig a felvonulásnak már régen vége lett. A parkoló helyet is egy óráig kellett keresnem a közeli utcákban, mert a kijelőlt helyek beteltek mire oda értem. Azért megérte kimennem. Legalább gyalogoltam pár órát nem ültem itthon a TV előtt. Úgy is kell egy kis mozgás. Túl sokat ülünk!

Közelről sokkal szebbek mint a TV-ben látni. A fotózás viszont egy kicsit trükkös a sok ember miatt. Valaki mindig belelóg a képbe. Így általában csak részletekben tudtam lefotózni őket. Nem lettem kész a kicsinyítéssel, csak párral de azért már ide teszem. A virágok illata és a gyönyörű szinek megérték, hogy megnézzem őket.





 ..és a Cartoon:
Teljesen természetes dolgokból vannak összeállítva . Semmi fém, mű dolog nincs rajtuk kivéve az egész alatt amivel vezetik őket. 
















No comments: