Monday, January 21, 2013

Pár új kép és festmények

A hideg esős idő után volt most két nagyon szép idő California-ban így én is tudtam menni fotózni. Sajnos a hétvégére megint hideget és esőt igérnek ami 20 fokkal csökkenti le a hőmérsékletet. Nagyon kellemetlen, mert  hirtelen esik le és az ember nem is tudja, hogyan öltözzön. Tegnap például papucs, capri és rövid ujjú trikóban mentem ki az állatkertbe fotózni délután. Elképesztő! A hét végén pedig a kabátot és a meleg csizmát fogom megint hordani.

Nagyon sokan voltak kinnt tegnap. Mindenki örül a szép időnek ilyenkor. Sikerült pár különleges madarat fotóznom amit még idáig nem is láttam, mert mindig elbújtak. Például ez a szines King Vulture(sarcoramphus papa) - Király  Keselyű. Nem is ismertem. 



Az Afrikai Sarus Crane is előjött:

Érdekesek az állatok. A majmok természetesen verekedtek. Csak úgy hullotak, csattantak az ütések, visítás és nagy ordibálás között. Persze mindenki szaladt oda, de amilyen gyorsan összekaptak, olyan gyorsan el is felejtették. Nem is kell mondanom a kan majmok kezdték!

Most láttam elöször a Jaguárt is. Nem nagy ketrece van tele bokrokkal így soha nem volt szerencsém lefotózni. Most sem lett igazán jó kép, mert meg nem állt volna egy pillanatra sem, nekem meg semmi kedven nem volt ott várakozni fél órát mire elfárad. Így elkaptam a rácson keresztül gyaloglása közben és csináltam a fotóból egy falra való art képet. 

A Komodo Dragonról készült képemmel a Pixoto site.on első helyet nyertem:
A kertünkből egy Iceberg rózsa:
..és a kedves Mocking Bird:







No comments: