Saturday, January 26, 2013

Samsung Note 2 fotók

Ma a Burbank-i vásárló köszpotban voltam és nem vittem a nagy kamerát csak a kis Samsung Note 2 telefonnal kattintottam pár képet és átrajzoltam. Nagyon szépek voltak a felhők és a szinek. Így látjátok hova is járok vásárolni.



Itt sok külömböző üzlet van és a Costco is, amit szeretek, mert nagyban lehet mindent venni nem kell örökké a marketba szaladgálni. Na és az ára is jobb, nem beszélve a garanciát. Ma csak halat vettem holnapra és mivel nem főztem ma így egy nagy pizzát vittem haza. Esett a héten, talán holnap is fog nem nagyon megyek sehová. Inkább azt hiszem kiprobálom az új KitchenAid keverőmet. Kellett vennem egy újjat, mert a régit még 1975-ban vettem és most teljesen elromlott. Ezek a régi dolgok nagyon sokáig kitartottak. A mostaniak amit veszek egy maximum  két év és kész, el lehet dobni. Mint például a Maytag mosogató gépem. Az előző jó volt több mint 30 évig 1980-be vettük. Megint megvettem a Maytag-et gondolva rá, hogy jó márka és kitart megint sokáig. Nem olcsó, közel 900 dollár. Még 2 éves sincs és már minden bajja van. Sajnos nem a Costconál vettem, mert nem volt nekik így nem is tudom visszaküldeni. De szégyen, hogy idejutottunk. Minden Kinában és Mexikóban készül. Úgy is néznek ki!



No comments: