Saturday, March 16, 2013

Márciusi képek

Eljött a tavasz végre, életre kelt a kertem is. A virágok nyílnak. Csodálatos illat van az egész kertben a narancs virágtól. Sok időt töltöttem kinnt mostanában de nem fotózni hanem a pocsolyát rendezni. Neki álltam minden növényt kiszedni bellőle sajnos, mert így nem tudom a hálót rárakni, hogy a racoon-ok ne tudjanak halászni. Már nem bízok bennük mióta elvitték az egyik legszebb Koi halamat. Bár azóta nem láttam őket, mióta az egyik belegabalyodott a hálóba.
A halak persze nagyon örülnek a nagy helynek de még ki kell találnom hogyan teszek egy kupola szerű valamit rá amire majd a hálót feszítem, hogy a vizililiomot vissza tudjam tenni és aránylag jól is nézzen ki.
Jól elfáradtam, hiszen a Papirusz pálmát kiszedni nem volt könnyű. Hárman alig bírtuk és a víz korom fekete lett. Nagy meglepetésemre már szépen kitisztult. Egy régebbi porszivóból  Nimród csinált nekem egy pocsolya porszivót és az is sokat segített. Ez is egy olyan project- hobby aminek soha nincs vége. Mindig valamit kell rajta változtatni, pedig már a végén nagyon jól beállt a természetes körfolyam benne.
Azért pár virágot lefotóztam a kertben Morzsa segítségével. A Kék madár is visszajött nagy rikácsolással. Jól lefogyott, úgy látszik nem sokat evett a télen. Készült róla is egy két kép és föstmény.



Blue Jay






Oxalis





No comments: