Monday, May 27, 2013

Rámjött a főzöcskélés...

A héten felfedeztem ezt a Pinterest oldalt az interneten, ami ugyan már régen megvolt de soha nem használtam. Most viszont jobbnál jobb recepteket találok rajta. A nyomdám már egészen füstöl a sok nyomtatástól. Igaz meg tudom menteni illetve "Pin"-elni de jobban szeretem papiron olvasni a receptet főzés közben. Igy csak a papir lesz lisztes, olajos nem a telefonom. A mult héten olvastuk, hogy minden étel amiben a "Natural flavor" magyarul természetes aroma van feltüntetve az igazán nem más, mint a Beaver állat ano glad-jéből készült Casterium. Hihetetlen! Mondanom sem kell,  mióta Nimród és Csaba ezt olvasta ezeket az ételeket nem eszik. Így neki álltam sütni, főzni de meddig?
Ma például kenyeret sütöttem. Nem mentem fotózni ma, mert ünnep lévén túl sokan vannak mindenhol és ráadásul még munka is volt. Itthon szórakoztam a kenyér sütéssel. Nagyon meg vagyok magammal elégedve,  mert még soha nem csináltam és irtó finom lett. Pedig el is kutyultam, két receptet kevertem össze, mert nem győztem kivárni az első szerinti 18 órás kellést. Fél úton átváltottam a másikra és szorítottam, hogy jó legyen. Nem kellett dagasztani, hamar meg is van, nagyon hasonlít az régi otthoni paraszt kenyérre. Az egész éjjel füstölve sült disznócomb és a parmezsán sajtos zöldbabbal fantasztikusan jó volt.
Le is fotóztam a Samsung Note 2 telefonnal. Aránylag a képek is jók.





No és töpörtyűt is sütöttem ki, hogy majd pogácsát sütök de már el is fogyott. Így pogácsa megint nem lesz. Nimrod fiam ki akart szaladni a konyhából a zsír szagot nem szereti. Minden tíz évben egyszer nem árt...
 Ez egészségesebb, zöldség sütve parmezsán sajttal és oliva olajjal. Gyors, egészséges és finom.
 Jól ment a Feta (juh) sajttal töltött csirkéhez.
Ez Nimród kedvence, a Mexicói Taco Pie illetve lepény. 
 Persze teleraktuk advocado, saláta oliva és más finomságokkal. Így már jobb is lett.

Jó étvágyat!


No comments: