Thursday, November 7, 2013

Őszi képek

Vasárnap 5 órát gyalogoltam az Arboretum-ban. Gyönyörű idő volt és kattintgatás közben az ember észre se veszi, hogy az idő múlik. A baj az, hogy mikor a végére érek a sétának még vissza is kell menni ugyan annyit. Erre soha nem gondolok, mert mindig van valami amit épp le kell fotózni és csak megyek, megyek míg a végén egyszer összeesek. Na azért nem egészen, de megéreztem a sok sétát.
Kicsit rendbe szedték a sok lehullott fát a tavalyi nagy viharok után és a Queen Ann Cottage is fel van újjítva.
Meglepetésemre sok Monarch pillangó volt. Egész nyáron alig láttam egyet, ketőt. Sikerült pár jó képet lészítenem róla a Zoom lencsével. A Macro kellett volna de azt nem vittem. Már így is túl nehéz a táskám cipelni.
Ez az egy kép a telefonommal készült.

Mintha tavasz lenne olyan szép az idő.



Itt már elértem a Baldwin Lake-hez. Kicsit rendbe szedték de a pálma fákat nem nyírták meg. Lehet azért, mert természetes állapodban akarják tartani mint a vadonban. Vannak olyan részek az Arboretumban ahhol kultiválva van de nem a tó körül. Ott olyan, mintha a jungelban sétálnál. ...vagy csak nincs rá pénz...





A  mókusnak nagy lakoma volt a sok magból ami ilyenkor érik. Ez éppen a vad gesztenyét eszi:
 A magnolia levél és mag érdekes formálya:

Pár Monarch kép:


Painted Lady: ( magyar nevét nem tudom)
 Ez már elvirágzott de így is mutatós:
 Agave. Nagyon szép hatalmas kaktusz a desert részen. Most nem töltöttem sok időt itt, sőt még az orhideákhoz sem jutottam el.
 A kacsáknak is vittem egy zacskó tortilla chip-et. Nagy boldogan el is fogyasztották de a baj az volt, hogy olyan közel jöttek, hogy fotózni alig lehetett őket. Hiába magyarázrtam nekik, hogy így nem lesz jó a kép.
Ez a Mallard fiú távolabb úszkált:



A Kanadai liba: Jó kövér!
Jó pofák ahogy így együtt alszanak féllábon. Próbáld ki behunyott szemmel így fél lábon állni. De ne csalj! Jó gyakorlat!
Nagyon szép, érdekes virága van ennek a fának. Sajnos a nevet elfelejtettem megnézni, pedig minden fa alatt ki van írva.


Eddig jutottam el a lekicsinyítéssel. Majd a többit holnap.

No comments: