Sunday, February 16, 2014

Kolibri - Anna's Hummingbird

A kertben a legkissebb madár az Anna Kolibri illetve Anna's Hummingbird angolul.. Mint már említettem előbb kitettem három itatót nekik vitaminos vízzel mivel nincs most elég virág a kertben. Nem sok idő telt bele és fel is fedeszték. Azóta már szerintem elmondták az összes környékbeli  rokonoknak, mert egyre több van az itatóknál. Ma még egész pici fiatal is volt köztük. Nem nayobbak, mint a kisújjam. Nagy csicsergéssel repkednek és a közeli Guava fára ülnek, onnan figyelik mit csinálunk Morzsával. Olyan gyorsan illannak el az arcom előtt, hogy néha megijesztenek.
Sajnos nem érek rá kinnt lenni a szép reggeli és esti fényeknél így be kell érnem a déli fotókkal ami nem a legelőnyősebb, a fények túl erősek. Azért lett pár aranyos kép és ahogy jobban hozzám szoknak lesz jobb is.
Ahhoz, hogy a szárny mozgását le tudjam fagyasztani nagyon gyors fotót kell készíteni. A Profik szerint a trükk az extra vaku de nekem az nincs. Még nem vettem elég volt idáig a kamerában lévő is. Egy pár képen elég jól elkaptam a szárnyat repülés közben, szinte áll a levegőben pedig a szárnya meg sem áll egy pillanatra sem. Én azt hiszem ez majdnem mind leányka, mert a piros nyaku fiút már láttam de az gyorsabb és nem annyira szelíd. Meg nem sikerült róla egy aránylag jó felvétel.











Ez egy Baby:
A Guava bokron ül az ágak között. Egész közel engedett magához. 


No comments: