Friday, February 28, 2014

Megjött a vihar

Végre megjött az eső Los Angelesben. Mint minden ez is túlzásban van, nem is eső inkább vihar. Egyszerre annyi esik, hogy elönti a házakat a sár a hegyek aljánál mivel a fák és bokrok leégtek a nyáron. Nagyon kellett az eső már, minden szárad ki még az én udvaromon is pedig sokat locsolok. Nem virágok hanem hatalmas fák, mert a talaj homokos és a locsoló víz gyorsan lefolyik. Most hogy kinézek az udvarra egy folyót látok. Ennyi víz! Ilyenkor mi akik nem vagyunk ehhez hozzászokva ki se szeretünk menni. Még Morzsa is csak az orrát dugja ki az ajtón.
Vasárnap kimentem az Állatkertbe, mert havat hoztak a medvéhez és a tigrishez. Gondoltam ilyet sem fotóztam még. Jót gyalogoltam 4-5 órát. Lett pár jó kép is pedig nagyon sokan voltak.  A gyerekeknek is hoztak csúszkálni, hógolyózni havat. Már régen láttam! Ez itt már különlegességnek számit nem úgy, mint a Keleti részeken ahhol borzaszto havazások és hidegek vannak. Havat meg csak lehet ide hozni de napsütést nem lehet odavinni sajnos.
A medve is élvezte a havat. Hempergett benne, pofozta a hóembert amit csináltak neki.





A szibériai tigrist már nem érdekelte a hideg hó annyira, lehet úgy van vele mint én. Jobban szereti a meleget.



 Végre a Main wolf-ot is láttam menni nem csak aludni. Elősször azt  hittem róka de nem, farkas.
Tovább menve már tavasz van hatalmas pillangó repkedett a virágokon. Jól kisétáltam magam.

A Photoshop CS6 olaj festő filterjével is szórakoztam:




 Ahogy hazaértem látom, hogy a  fiatal héja is visszajött a kertbe. Nem zavartatja magát, itthon van.

 Egyenlőre ennyit. a többi képhez még nem juttottam el.

No comments: