Saturday, February 22, 2014

Még egy Monarch

A legutóbbi Monarch pillagó 4 hernyójából csak egy maradt meg ami beburkolta, felakasztotta magát. A többi három valószínű a hideg idő miatt teljesen megfeketedett mint hernyó és megszáradt vagy megfagyott. Így csak ez az egy pillangó lett. Érdekes módon ez nagyon szépen kifejlődött, igaz 80 F. fok melegek voltak az utolsó napokban.  Fiú, mert meg van a két pötty alul a szárnyán nagyon szép élesen. Természetesen már el is engedtem talán megmarad. De ki tudja elér-e Mexicóba a találkozó helyükre. A fotók nagyon jók lettek. Szép élesen kijön a szárny apró részletei is. Ezeket a Canon 100 Macro lencsével fotóztam.






Közben a Northern Flicker t- Harkályt is próbálom elkapni de olyan magasan ül mindig, hogy a 300 mm-es lencsével is csak így sikerül, pedig nagyon szép példány jó lenne róla egy teljes közeli kép. Tettem ki neki ételt de nem láttam, hogy ő evett volna róla. 


Holnap az Állatkertbe készülök, havat hoznak a medvének és a tigriseknek. kiváncsi vagyok hogy reagálnak a hóra. Talán sikerül pár jó képet csinálnom róluk. 80 F. fokban hó, érdekes lesz. Itt Los Angelesben a hó ritkaságnak számít. Csak a hegyekben van nagyon rövid ideig. Szerintem ott jó helyen is van, nem szeretnék vezetni csúszós lutyakós hóban. Különben sem szeretem a hídeget!

No comments: