Friday, May 30, 2014

Itt a Május vége megint.

Jön a nyár a nagy melegekkel és a virágaim megint kiszáradnak majd pedig most sok kinyílt. Gyűjtöttem sok eső vízet de már fogyóban van. Itt most a spórolás a divat még zacskókat sem adnak már a marketokban. Hova lett az amerikai gazdagság? Szépen mindennek az árát felvitték. A gazdagok meg dollárral türülik a feneküket is.
Ma már ha nem csalsz, nem jut egyről  kettőre. Nehéz annak aki most kezdi, nem irigylem...
Nekem a fotózás is nehezen megy mostanában. Mindig valami mást kell, hogy csináljak de nincs is semmi gondolatom, hogy hova is kellene menni. Mindenhol sokan vannak. Lassan itt is annyian lesznek már, mint Kínában. Főleg itt Los Angelesben.
Azért lett pár jó kép de nagyobb madarat nem nagyon láttam a kertben.
Még pillangó sem jött. A virágok viszont szépek lettek.


 Az első szöllő a tőkén. Remélem ez beérik, van 3 rajta nem úgy mint az a két ártatlan első sárga barack amit a mosómedve ágastól letört a fáról.
 A Koi halak is szépen növögetnek:

 Végre ültettem egy Clematis nevű futót is:
 Ez a Galaxy Note 2 :val  készült. Elég jó képeket készít. Szeretem a Clematis virágát majd veszek kéket is de már nem lehet kapni. Későn van ilyenkor már nincs a kertészetrben.
 Az Ági hozott articsókát a vízbe tettem megfőzés helyett, mert enni nem szereti senki és így legalább szépen kinyílt. Most majd megyek veszek is egy palántát. Nyertes POTD
Amarillis:
Még a kaktuszok is kinyíltak:
Ez a kis kaktusz három szép virágot hozott. Kár, hogy csak egy napig él.

 Nem tudom otthon mi volt a neve de itt Morning Glory. Kedves kis futó, bár ez csak mint gaz hajtott ki.

 Morzsa 10 éves már:
A mókust figyeli nagyon komolyan:

 Ez még a múltkor az állatkertből a Main Wolf, farkas:
Ennyit ma...

No comments: