Tuesday, July 15, 2014

Július, pár új kép

Eljött a Július is az idén. Kicsit zűrössen de elértük. Már két hónapja kinlódtam Morzsával, mert mióta a Foci világbajnokság megy itt a környéken puffogtatnak, robbantgatnak éjjel mintha a harmadik világháború indult volna el. Néha már azt hittem a szomszéd ház robban fel olyan hangos volt. A végén betetőzte a Július 4-i tűzijáték. Szegény morzsa annyira félt, hogy nem tudtam lenyugtatni. Este 9-kor kezdtek és reggel 2-ig ment.
Nem értem, hogy mi értelme van ennek. Persze mind ezt a robbanó anyagot Mexicóból hozzák. Nem rendes tűzijáték a legtöbb. Július negyedikére már olyan mérges voltam rá, hogy nem is nagyon fotóztam le.
El ne szóljam már pár napja Morzsa is tudott aludni. A nagy izgulásban le is fogyott ami nem ártott neki.

Ünnepi  torta  nagyon finom lett. Kuglóf formában sütöttem:

Barbecue sütés, Csaba és Nimród. morzsa meg izgul: Első díjat nyert kép.

 Az idén még a 10 évvel ezelőtt ledugott ananászom is virágzik. Nem gondoltam, hogy valaha lesz bellőle ananász. Kibirta de a levele nem a legszebb remélem meg is fog érni szépen.

A felhős napokon a legjobb fotózni.  Egy szép kis vizi virág a pocsolyánál:

 A lotusz magháza és levele is érdekes.

 Anasztázia:  Ezzel a képpel nyertem első díjat
 Hah? mondja Morzsa
 Ezt én kaptam nem szereti a fotózgatást
A füge is kezd érni. Ez a Mockingbird nagyon meg van tépve vagy lehet túl melege van:




No comments: