Monday, November 10, 2014

Vasárnapi séta

Végre kimozdultam egy nagy sétára. A sok sütögetés főzés nem tesz jót a maradék izmaimnak. Már nagyon ellustultam itthon. Tavaly sokat sétáltam de az idén jóformán sehova sem jutottam el. Nem tudtam rászánni magam, olyan meleg is volt. Semmi ötletem nem volt hova is menjek fotózni. Messze nem tudok elmenni a munkák miatt, a környéket pedig már annyiszor fotóztam, hogy nem érdekel. Van ez így...
Talán most visszajött a fotózni való kedvem. Elkocsikáztam egy rövid időre a közeli állatkertbe sétálni. Jót tesz a hegyre fel és le sétálgatás. Szerencsém volt, sikerült pár érdekesebb kép is. Még mindig építkeznek, javítják, felújjítják az állatkertet. Ez csak jó de irtó lassan megy. Nagy területen fekszik az új állatkert, így a  ketrecek egymástól jó távol vannak, lehet nagyot sétálni. A lencse egyre nehezebbnek tűnik. (vagy csak én lettem gyengébb) November jó idé a vizitre, mert nincs olyan meleg.
Épp fotós nap volt. Nyüzsögtek a fotósok a hatalmas lencsékkel. Az enyém a 70-300 -as L mini lencsének tünt az övék mellett.
A flamingók. Nagyon kevés van most. Elvitték a szép rózsaszinüeket San Diégo- ba.


 Aranyos kislány..
 Piranha, piranha...Nagyon nehéz fotózni a koszos, maszatos üvegen keresztűl a rossz fényben..
 Ez a virág koró tetszett:
 Még egy Main Wolve fotó próbálkozás. Ritkán látom őket menni.
 Ezek a teknősök túl élnek mindent. Olyanok, mintha kőből lennének.

 Szegény orszarvúnak begyulladt a szarva és levágták: Szerintem már elég öreg.
 Az állatkert új kincse a párnapos kis viziló. A kicsik mindig aranyosak.
 Ez a kislány élveszte a hűvös permetezést. Nem volt tűl meleg de azért jól esett a hűvös pára.
 Ez egy érdekes Goat. Beállt a fotóhoz:
 Hoztak egy oroszlán párt is de nem fiatalok már. Lusták, mint én!
 Az orangután baby nem volt a salátájával megelégedve:


 Ez a levél tetszett:
 Lusta Zebra:
 Kék nyelvű gyík - Blue tongued skink:

 Ez egy nagy béka azt hiszem Sonoran Desert Toad. Azt mondja Kiss me és Prince leszek :)

 Scarlet King snake. Lampropeltis Elapsoides:

 Az ősz minket is elért Californiában de nem olyan szép, mint a hidegebb részeken.

No comments: