Sunday, November 16, 2014

Lassan de biztosan

Mindig felfedezek valamit újat z Adobe  Photoshop filterei (szürő talán) között. Most a fényekkel szórakoztam. Használtam régebben is de nem néztem bele eléggé. Mivel csak magamtól próbálgatom, (így érdekesebb és izgalmasabb ha rájövök végre) így azonban lassabban megy mintha vennék órákat. Mindenre rá lehet jönni:
Nem is tudtam idáig, hogy ilyen effected rakni a képre a "rendering" filterrel. Mivel nem tudom a magyar megfelelőjét a szak szavaknak így nagyon nehéz leíirni. Itt már megtanultuk félig magyarul, félig angolul a szavakat. Ezt én Hunglish-nek hívom. Se nem magyar, se nem angol. Hung+glish. Hungarian - English. Nem szép de ez van.
Itt van pár új példa amivel ma szórakoztam.



 ...és két képeslap:

Nyertes Macrom a légyről. Kézben tartott kamera:

No comments: