Friday, October 30, 2015

Halloween Játék

Találtam egy érdekes játékot magamnak megint az interneten. MOD PODGE photo átrakás. A Halloween-i képet akartam egy régi tányérra átrakni. El is mentem az Antique üzletbe és találtam is két megfelelő tányért. Az egyik nagy meglepetésemre ugyan olyan, mint az eredeti amit az interneten használt a művész. Régi amerikai tányér, 4 dollárba került az egész egy nagyobb tállal együtt.

Mindent meg is csináltam szépen a fotó átrakással de a papír ledörzsölésnél már elfogyott a türelmem. Több, mint egy órát dörzsölgttem az újjammal. Majd folytatom ha megint lesz "művészi ihletem" Akkor majd le is lakkozom. Itt a mostani állapotról egy - egy kép. Le kell még a maradék papírnak jönni róla de félek, hogy a festék is lejön vele.
Egyenlőre így marad, Halloween-nak úgy is vége van holnap.

Ez a módszer jó fára vagy vászonra  is átvinni a képeket. Most már ezt is tudom....

No comments: