Sunday, March 27, 2016

Húsvét

Mindig elhatározom, hogy nem csinálok semmit, csak TV-zek de mégis rámöjtt a sütögetés és akkor egész nap meg se állok illetve talpon állok. Ebből az következik, hogy este felállni se tudok a fotelból. Apu cukrász volt lehet ő sugalja nekem ezeket a dolgokat. Tegnap tojást festettem. Az idén piros hagyma héja es piros káposzta lével festettem. Virágok voltak rákötve ami szép mintát adott. Most csináltam igy elöször és aránylag jók lettek. Otthon sokszor kapartam a tojást népi diszítéssel.Ezek barnák lettek pedig kéket vártam. A barna tojáshoz pedig barna Tiramisu torta is kell, nem? Most sütöttem másodszor magyar piskóta és mascarpone krém töltelék. Még Anyu küldte nekem a szakácskönyvet abban van a piskóta receptje. Nagyon finom lett! Persze sonkát is füstöltem és deviled tojást avocado krémmel töltve. Nem tudom a magyar nevét.
Boldog Húsvétot!





No comments: