Thursday, March 24, 2016

Elmosódott képek a kamerával

A mult héten olvastam, hogy egy művésznő elmosódott képeket állított ki és nagy sikere volt. Hát semmi különlegeset nem láttam benne. Nekem is volt sok ilyen képem, igaz véletlen vagy rossz beállítás miatt és kidobtam őket. Ma viszont direct elmosódott képeket kattintottam. Csak itthon de érdekesek lettek és majd máshol is megpróbálom ahol szinesebb a táj. Amolyan absztract képeknek tűnnek. Nagyon sokan árulnak ilyesmit az interneten, mint stock photography. Némelyik szerintem jól mutatna a falon.
Itt vannak pár az első kisérletezéseimből. Nem javítottam semmit rajta csak a kamerával lassu sebességgel fotóztam őket.
Virágok:


 Koi halak:
 Tök:
 Muskátli:
 Tulipánok:






 Ezt átfestettem a Topaz-zal:

 Csaba kertje:



Fű:

No comments: