Tuesday, October 29, 2019

Égnek körülöttünk a hegyek

Többen kérdezték, hogy mi jól vagyunk-e, mivel Los Angelesben nagyon sok helyen tűz van. Hál Istennek nem minálunk csak körülöttünk. Persze minket is érint mivel nem lehet menni a freeway-eken, le vannak zárva és nagyon nagy a dugulás az utcákon. Nagyon egészségtelen a levegő, füst van nem is nagyon lehet kint az ember. Borzalom ez a sok tűz. Állítólag a nagy Santa Ana szél okozza a tüzeket de szerintem gyujtogatják is.
Getty fire:


Sok helyen az utca lakók szemétje gyullad ki máshol pedig az agy betegek gyújtogatnak.
Lassan California, Los Angeles már úgy néz ki mint a szemét domb. Borzalom! Az elmúlt évben megduplázódott a lakatlanok száma. Ma már majdnem minden utcán vannak sátrak, rongyok és persze a drugos lények.
Nálunk is minden szárad ki csak a kis fákat locsoljuk. Talán megmaradnak. 2 nap és itt a halottak napja, a Halloween. Nem is kell dekoráció minden olyan is mint a világ végén.
Hova lett a szép California. Mit csináltak a nagy színészek, gazdagok liberálisok ezzel a szép országgal!
Közben azért befejeztük a padló csempézést végre. Már csak a grout kell ami a csempe közé megy. Jó pancsolás lesz holnap. Reméljük sikerül a falakat nem összekenni. Mivel még nem tudok térdelni vagy guggolni, így nekem nagyon nehéz segíteni. Azért remélem legalább mosogatni tudom.  Jól kitoltam magammal a leeséssel tavaly pedig mindig erős lábaim voltam, tudtam órákat menni de most ha csak állok is már pár óra után nagyon fáj a csípőm és derekam. Nem is a térdem. Így lassan elfelejthetem a fotózást is.
Így néz ki a tile. Nagyon jó lett. Kellemes rajta lépkedni.  Reméljük sokáig így is marad, mert többet nem akarunk csempézni! Elég volt!



No comments: