Tuesday, October 8, 2019

Happy Halloween!

Megint eljött a Halloween ünnepe. Még nem diszítettem ki a házat csak a Nimródhoz vezető útra raktam egy kis diszítést.


Készül a ház de lassan. Sok munka jött össze mostanában ami az első. A nappali padló csempe már félig kész de még a konyhában kell folytatni. Nagyon tetszik, olyan mintha fa lenne pedig porcelán csempe. Nagyon nehéz lerakni mivel én csak kenegetni tudok a többit Nimród nak kell csinálni ami nagyon fárasztó és lassan megy. 8 inch x 48 inch nagy darabok és az alapot is figyelni kell, hogy egyenes legyen. Az öreg házak átalakításánál mindig így van. Soha nem lehet tudni mit találunk.


Most, hogy nincs Vizslám és Leó is elpusztult nagyon üres az udvar. Talán lesz később kis vizslám is de Leo 3 kismacskát hagyott maga után. Csak azok ugrándoznak az udvaron.  Ez a fehér épp olyan mint ő volt csak lány. A másik kettő fiú. A mókusok viszont visszajöttek. Nincs Leó aki minden kölyküket megölt. 



Régen sokat ültem, fotóztam a kertben de ma már nem szeretek kint lenni annyi szúnyog van az idén. Nem a rendes hanem valami új fajta pici ami össze-vissza csíp és borzalmasan viszket. Ez a szúnyog terjett el Los Angelesben. Hiába permetezek mégse pusztulnak el.


No comments: