Friday, March 27, 2020

Üres utcák

Üres utcák, hosszú sorok. Bevagyunk zárva Április 3-ig vagy ki tudja meddig a Corona Vírus miatt. Minden áll.
Mi is itthon vagyunk hacsak nem kell menni emergency munkára. Én sem megyek sokszor vásárolgatni se.
Ezt meg MÁrcius elején fotóztam, most kevesebb forgalom van.

 Sorba állás a Costco-nál az első héten:


Kétszer voltam a Costco-ban ( beöltözve kesztyű, szájkosár, szemüveg stb) de olyan hosszú kacskaringós sorban állás van mire bejutok, hogy inkább nem eszek. Főzök ami van itthon. Általában jól be szoktam vásárolni így nincs semmiből még hiányunk. Messze állnak az emberek egymástól 6 ft. az ajánlott. Ezt a sorban állást már ismerem otthonról, volt belőle elegünk. Itt nincs senki ehhez hozzászokva és ahhoz sem, hogy ne azt és annyit vásároljon amennyit akar. Én is akartam venni rizsát, lisztet, cukrot de nem volt. Disznó karajból pedig csak 3 lb. adtak.  Éppen éhen nem halunk de fura, hogy ennyire nem töltötték fel a marketokat. A polcok sok helyen üresek főleg a WC papír és a fertőtlenítőszerek hiányoznak. Nem értem miért kellett a WC papírt felhalmozni otthon.
Már arra gondolunk ezt direkt csinálják, hogy felkészítség az amerikai népet valamire. Azért remélem visszaáll minden rendesen bár nem hiszem, hogy egészen olyan lesz mint előtte volt. Nagyon sokat elengedtek a munkából is hiszen a restaurantok, üzletek zárva vannak. Iskola sincs.
Ide teszem ezt a linket nézzétek meg a virus terjedést a világon:
A házzal dolgozgatunk de most se padlót nem tudok venni a kandalló szobába, mert keresni kell, hogy mi tetszik és az interneten nem látni milyen, se a konyhaszekrényt. Így most lelassulunk megint pedig a felső szekrények is készen vannak. Jól sikerült. Reméljük hamar kinyitnak a nagy üzletek is. 


Közben sokszor esik az eső is ami a fáknak jó de a kertet sem lehet csinálni. Pisti el van foglalva a víz gyűjtéssel. :) Már minden köcsögöt, medencét teleszedett vízzel, hogy azzal fog locsolni a nyáron. Jókat nevetünk rajta. Mérgelődik ha kifolyik egy kicsi. Ha ha ha...
A fák tele vannak virággal, remélem meg is marad rajtuk:
 Gaz az van elég nem győzzük húzogatni. Tele van katica bogárral még mindig.

Ennyit ma....

No comments: