Thursday, March 5, 2020

Kertészkedés

Itt a tavasz és rámjött a kertészkedés. Ültettem pár virágot és magokat is vetettem el. Már kihajtottak de még nem tudni mi lesz belőlük. El is felejtettem megjelölni őket szokásom szerint. Nem baj így legalább meglepetés lesz ha valamelyik meg is marad. Itt a kertészkedés azzal jár nálam, hogy mikor eső után jó az idő nekiállok ültetni de soha nem tudni megmaradnak-e hiszen egyik napról a másikra kánikula lesz és minden kiszárad mindig. De azért mindig kisérletezek. Csak a gyümölcsfákra vigyázok nagyon, azok remélem túlélik majd a melegeket. 
Itt van pár kép a kerti virágaimról. Így legalább van mit fotóznom. 
Petunia:
Ranunculus:
 Johnny Jumper:
 Ennek elfelejtettem a nevét:
Nectarin virága:

 Sárgabarack is virágzik:


Az öreg füge is kihajtott:
Már nőnek az új Meyers citromok is:
A tavalyi lavender is kinyílt a méhek nagy örömére:

Ez azt hiszem a ranunculus_
 A Caper,más néven Capparis spinosa mag is kihajtott, kíváncsi leszek megmarad-e. A virágja miatt vettem, mert nagyon szép kis fehér virág. Majd meglátjuk, talán megmarad.
Gazánia:


Pansy, árvácska és egy szép példány szúnyog ami majd jól megcsíp. Észre sem vettem csak a fotón:
Coleus:

 Ranunculus:
Ez egy fajta succulent, talán aloe vera ami most virágzik:


 Petunia:
Milkweed amit pár éve a Monarch lepkéknek ültettem. Ma próbált leszállni rá de a Lea macska elzavarta mindig pedig szeretném ha lenne hernyója.
Ez az egyik vad virág amivel Nimród udvara tele van. No meg a papsajtal amit nem szeretek. Nem lehet kiirtani! Ez viszont aranyos a méhek szeretik.

     
                                 
Nagyon sok katica bogár is van csak nagyon nehezen tudok lehajolni mivel se térdelni, se guggolni nem tudok és a hátam szétmegy. Így csak pár kép lett róluk, pedig jó fotó alanyok.

 Ez egy jumping baby spider, ugro baby pók. Irtó helyes kis pofija van, nem?

Remélem ez a corona vírus minket elkerül. Így most nem is megyek sehova, inkább csak itthon kapirgálom a kertet.
A Nimród házában lefestettük a polcokat és a szekrényeket. Nagyon jók lettek. Örülök, hogy fehérre kentük. 

Lassan de biztosan azért haladunk.  Ma is hozott Nimród egy kocsi téglát amivel az udvart tovább rakja majd. Semmi nem könnyű de így lassan csak kész lesz egyszer. Nem sürget semmi!

No comments: