Monday, June 5, 2023

Furcsa Junius...

Hüvös van általában. Valamelyik nap 17C volt. Ilyenkor már rövid nadrágban kellene rohangálnunk de az idén fura az időjárás.  Borus, hüvös napok vannak. Néha, néha emlékeztet csak a nyári napokra. Ez persze a kis Stevent nem zavarja. Ő pancsol, homokozik. Most kapott egy nagy homokozót, ki se lehet csalogatni bellőle. Nagyon huncut! A tengerhez nem érünk rá lemenni, így ez egy jó megoldás. Csak lenne már egy kicsit jobb idő.



A kertben a fák viszont a sok esőtől nagyon szépek lettek. Cseresznye sok van a fiatal fán. Ez az első termése, így nekünk soknak tűnik. Ültettünk mi már régebben is cseresznye fát de nem maradt meg. Itt nagyon agyagos a föld és meleg van. Én már úgy vagyok vele örülök ha valamelyik fa megmarad. Talán most ezzel szerencsénk lesz. Steven nagyon szereti. Minden nap szedegeti, az is érdekes neki. Amit a marketről hoztam nem nagyon ette. A fáról jobb. Emlékszem nagymamánál még meg sem érett mi már szedtük a meggyet a fáról. Nagymama meg veszekedett :) Az az igazi!



A virágaim is jól érzik magukat. Ők nem panaszkodnak a hűvös idő miatt, sőt szeretik. 

                                  



Egy hatalmas tök is nőtt az egyik cserépben, dehogy honnan azt nem tudom.  

Még egy új vendég is jött, egy varangyos béka. Belement a Fire Pit-be, most ott lakik. Azt hiszem egy Sonoma Desert Toad. Lehet ez az egyik a pocsolyából amit én raktam régebben bele. Elég nagy. Nem tudtam jobb képet kattintani, mert mélyen van. Állítólag mérgező a bőre. A macskákra is mérgező, remélhetőleg nem fogják vadászni.







No comments: