Tuesday, December 12, 2023

December

Itt az év vége. December elsején a fiaim már megvetették a fenyőfát. Ez az első, hogy ilyen korán vettük. Félek elszárad 24-re, de mindegy ezt akarták. Sokba kerül 100 dollár darabja és nekünk kell 3db. Minden házba egy. Régen is ennyiért vettem de maszek helyen. Később a HomeDepot üzletben ugyan azt 39 dollárért de a pandemic után ott is felment az ára, mint mindennek. Még jó, hogy lehet kapni, nem? Itt még nem diszítettem fel csak lámpa van rajta. 




Fura látvány volt a hold az egyik este. Furcsák a napok is. Nagy szél, hideg, utána meg meleg rövid nadrágos idő.

Ez már átpingálva:
A Thanksgivinget is átéltük Novemberben az én szülinapommal együtt. Most már úgy vagyok vele, hogy örülök, ezt is megértem. Stevennek nagyon tetszett a 25 lb-os pulyka de két percig tudott csak nyugottan ülni. Ez amolyan Toddler Style. Izeg, mozog, rohan
állandóan. Persze nekünk pedig utána kell menni. 

Ez még Halloween-kor volt. Bluey-re festették a tököt. Közben kék cukrot nyalt ő is ...vagy festéket, nem lehet tudni. ..ha  ha  ha!
A balance bike-on. Berúgja, mint az apja a motorbiciglit és száguld vele:
Őszi szinek:

No comments: