Wednesday, December 13, 2023

Készülünk a Karácsonyra.

Sikerült feldiszíteni is a fát. Vártam vele, hogy ne száradjon el de hidegek vannak este, be kell egy kicsit kapcsolni a fűtést is. Azért még jó, nem száraz. Talán kitart a Szen Estéig.


Kicsit féltem mi lesz, Steven mit fog vele csinálni,  Sok régi dísz emlék van rajta amit még a fiaimmal vettünk, vagy ők csinálták. Nem szeretném ha eltörnének. A computer monitoromat viszont eltörte, hozzá vágot valamit. Így nekem már nem probléma, hogy mit hoz a Jézuska. A karácsony akkor igazi, ha gyerekek is vannak. Emlékszem mi is milyen nagy örömmel vártuk mindig a Szent Estét. Össze kutattunk mindent a lakásban az ajándékokért. Az én fiaimmal is nagy öröm volt mindig. Nem volt ennyi játék még, lehet jobb is volt, mint Stevennek de mindig boldog karácsonyunk volt. Tavaly még kicsi volt, azt sem tudta miről van szó, de az idén más lesz.

Tegnap kattintottam pár képet Stevennel a fa előtt, de nagyon nehéz elkapni jól. Két percre meg nem áll. 


Át is festettem párat:




Village project:
Ebből aztán ez lett az AI-al. Érdekes ahogy kihozza, átrajzolja a képeket. 






No comments: